Baby

Alhamdulillah.

Allah kurniakan kami rezeki dapat anak cepat.


1st month after married..period lambat sikit. So, aku excited jgk la buat test, which was came out "NOT PREGNANT". Sebenarnya tak expect sgt pn sbb baru sgt kawin. Hehe. Maybe hormon tunggang langgang tu jadi lambat. Over sgt kau.

Bulan kedua period lambat lagi. Buat UPT lagi. And 2 lines keluar. Tp kabur. Dlm hati yakin yg aku pregnant ni. Duk sembang dgn member aku, dia kate buat test pagi2 lepas bangun tido, result dia lagi tepat.

2nd UPT done, 2 lines lebih clear. Alhamdulillah :)

Few weeks after that baru g clinic check up to confirm that i was really pregnant.

Alhamdulillah, along the pregnancy journey, ak tak mabuk teruk. Cuma pening kepala yg berpanjangab. Mengantuk yg amat jgk bila p office. The symtoms only last for 3 months (1st trimester). This time, bulan puasa. Selera makan mmg ke laut. Org pn ckp badan aku susut sikit. Haha. Badan yg besar ni pun org perasan, badan aku susut sikit.

Bulan ke 4 (lepas raya) selera kau mcm gajah.. 😂

Masa monthly check ups kt KK, berat naik mendadak 4 kg. Haha. But its ok. Tekanan darah n air kencing ok. Misi pn baik. Xbebel.

As per buku pink KK, my EDD will be on 15.12.2017. But as per handphone apps it was 13.12.2017. Takpe kite tunggu bila baby nak keluar sebenarnya.

Comments

Popular Posts